הורה י''ח אייר ס''ג 21:16

ישיבה

מה דעתכם לאיזו ישיבה כדאי לשלוח את בני הבכור,והאם לדעתכם התלמידים הסטנדרטיים מגיעים מוכנים?
 אלעזר פרץ י''ח אייר ס''ג 19:53

הישיבה הכי חסידית

למרות שלישיבה בקריות יש ראש ישיבה חסידי ביותר ומקושר להפליא כהרה"ח ר´ יגאל פיזם שי´, ולמרות האירוח הנפלא שזכה צוות חב"ד ספיישל בישיבה בקריות, לענ"ד, הישיבה החסידית ביותר היא הישיבה בנתניה. וחסידיותה ב"ה מתבטאת גם במשיחיותה הבולטת. רק חבל במאד, שגורמים בעלי אינטרסים שונים מפיצים שמועות מרושעות על הישיבה בקריות וכל זאת בכדי להמעיט בערכה, ובאור הגדול שהיא מפיצה באזור הקריות כולו.
 מיכא´ל חייטין ט''ז אייר ס''ג 06:44

שוב על הישיבה בקריות

ב"ה צביקי - זה שלא נהנתא זה לא ראי´ כי באמת היו פה בישיבה הרבה "ערב רב" אבל הם לא פה כבר ואלה שפה השתנו באופן שלא הי´ יכול להיות בישיבות אחרות - עובדה שהם היו במקומות אחרים.
 צביקי י''ד אייר ס''ג 09:20

ביקור

טוב לא רציתי להגיב אבל אני מוכרח אני בקרתי בישיבה בקריות ואת כל האמת בכלל לא נהנתי לפי מה ששמעתי בחבד ספיישל חשבתי שיש שם אוירה חסידית אבל לא ראיתי את זה במוחש
 מיכא´ל חייטין י''ב אייר ס''ג 04:37

תגובה כללית על הישיבה בקריות

ב"ה קודם כל יחי המלך המשיח! אני בתור שליח בישיבת חב"ד בקריות יכול להעיד באופן אישי על היחס החם שהבחורים מקבלים מהצוות בישיבה. הרמה של הלימודים היא לא פחות - אם לא יותר - משאר ישיבות תות"ח באה"ק. רק לאחרונה יצאה הנהלת הישיבה עם כמה מבצעים מיוחדים שבהם הבחורים זןכים להגיע לחצרות קודשינו לא רק בתשרי אלא גם בשאר חגי השנה. לדעתי, התגובה בשם הר´ מרגליות, נכתבה לא ע"י. וכששאלתי אותו הגיב שלא כתב את התגובה והתשובה לכל אלו המתלוננים הם התמימים עצמם אשר חדורים בדברי הרבי מה"מ שליט"א. המענין שהתהלוכה הגדולה שהתקיימה בקרית גת לכבוד י"א ניסן אורגן ע"י שתי תמימים הלומדים בישיבתינו - הת´ צבי הירש שי´ וולפא והת´ אהרני בוטבול. הבחרים של ישיבתינו יוצאים לקידוש לבנה בחוצות העיר והשמחה ניכרת ע"י כול אנ"ש והמשתתפים. לל"ג בעומר כל בחורי הישיבה בראשות את"ה יוצאים לערי הסביבה לעזור לבתי חב"ד. אני בעצמי נסעתי עם א´ ע"י הת´ יעקב ויחודצהב בחורים לשליחות לכל חודש ניסו למדינת סלובני´. רוב הישיבה משתתפים בסדר גאולה ומשיח וכן סדר שיחות. ובמבצע העולמי לקלת פני משיח צדקינו זכו רוב השיבה בפרסים גבוהים. וכל הפעולות נשלחים לרבי מה"מ שליט"א ע"י דו"חות מסודרים מטעם את"ה. לסיכום לפני שמזלזלים בישיבה צריכים לבדוק בעצמם. והמעונין יכול [email protected] להתקשר אלי ל048493360 או לשלוח איי מייל
 shachar ה' אייר ס''ג 00:43

אינדיבידואליות

שלום. קשה לי להאמין שאי מי מאיתנו,יכולים להצביע בשבילך על "הישיבה הכי טובה".וזאת משום,שאין אנו מכירים את בינך,ואת צורת ודרכי ההתנהגות שלו בגו"ר.התמימים כאן יכולים לסקר לך,מהי לדעתם הישיבה הכי חסידית,או לחילופין הכי טובה בגשמיות וכו´.אבל מכאן ועד לקביעה חד משמעית,מבלי להכיר את בנך.זה לא מציאותי. כנ"ל לגבי השאלה השניה שהתשובה לה היא נורא אינדיבידואלית
 הרב שלמה מרגליות ד' אייר ס''ג 21:51

תגובה לכותבים שי'

ראשית כל, אבקש להחמיא לאתר "קסול" המביא את הפצת בשורת הגאולה והגואל. יהי רצון שכן ימשיכו ויעלו מעלה מעלה. שנית, בענין התלונות המאד מסויימות שהיו על ישיבתינו הק´, הנני מאמין שהם נבעו או מחוסר הבנה, או ממקרה ספציפי (שטיפלנו בו משך זמן ארוך) שעזב את ישיבתינו בסופו של דבר. בכל אופן, כמובן שאין בכך ללמד על הכלל, והישיבה ב"ה מאד מצליחה - ובתפילה על העתיד - ורואים את תלמידינו משגשגים בלימוד, ובהתקשרות להוראותיו של הרבי מה"מ. דומני, שתלמידינו יעידו על כך בפה מלא. אני מזמין את כולכם להגיע לביקור לשבת קודש אחת ולשהות עם תלמידי הישיבה, להתרשם וליהנות. הצלחה לכולכם, לאלו הנרשמים לישיבות קטנות - לבחור את הישיבה המתאימה עבורכם עם היחס האישי; לאלו הנמצאים בישיבות קטנות, שתנצלו את זמנכם; לאלו שכבר סיימו את הישיבות - הצלחה בכל דרך שבה תבחרו. הרב שלמה מרגליות מנהל חינוכי
 אחד שיודע ד' אייר ס''ג 12:49

מצטער שלא הבנת אותי כראוי, שוב על הקריות !!!

כתבתי אחד שיודע 1. אולי זה לשון הרע אל בטוח לא הכשלת הרבים אלא ההפך אני מציל אותם שלא ילכו לישיבה הזאת אני חושב שעדיף שישמעו לשון הרע כזה ולא ישלוח לשם את הילד שלהם זה יהיה כואב פי כמה. 2. העניין לא בדוק באופן אישי (אופן אישי הכוונה בפשטות אני בעצמי) אלא ממקרה שקרה למישהו וכאן עקבתי אחרי המקרה באופן אישי לפני שכתבתי ביררתי !!! והשתדלתי לדעת את דעת הרבנים בישיבה על המקרה ולכן כך התבטאתי מצטער שהכאבתי לך במה שכתבתי, זו לא הייתה הכוונה. גם אם אתה לא מסכים עם התוכן ואו הדרך בה זה נעשה תבין שכוונתי רצויה בברכת יחי המלך המשיח ונתראה עוד בשניה זו בבית המקדש עם הרבי מלך המשיח שיל"ו יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!! (הודעה זו נערכה ע"י המנהל)
 משיחיסט מוקצן ד' אייר ס''ג 07:11

ישיבה בקריות- תגובה

בנוגע למה שאמר שאותו "אחד שיודע" אם אתה באמת אחד שיודע אז לא היית צריך לכתוב שהישיבה בקריות היא מקום גרוע מפני כמה סיבות: 1. זה לשון הרע והכשלת בזה את הרבים. 2. אתה בטוח שבדקת עניין זה באופן אישי ולא דרך שמועות וכדמ´? לפני שכותבים דברים אז כדאי לברר את העניין מקרוב על כל צדדיו. בברכת יחי המלך המשיח ונתראה עוד בשניה זו בבית המקדש עם הרבי מלך המשיח שיל"ו יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!!
 אחד שיודע ב' אייר ס''ג 01:20

וואו כמה שאתה צודק !!!

אתה כתבת מה שאני חשבתי והתכוונתי ישר כח!!!!!!!!!!
 איציק א' אייר ס''ג 14:20

יש לכם בעיה יסודית!!!

ב"ה יחי המלך המשיח!!! לפי סגנון הודעותיכם רואים שאינכם מבינים כלל וכלל מה זה בכלל ´ישיבה טובה´ או ´ישיבה חסידית´ בכל הנוגע לישי"ק. כמדומני שהשואל הראשון שסביב הודעתו התפתח כל הפולמוס הזה ביקש סה"כ לדעת במילים פשוטות איזה ישיבה הכי טובה לבן שלו... ואתם באים ומתחילים להתווכח - זו ישיבה טובה וזו לא... הבעיה היא שהנכם טועים טעות יסודית בכלל בנוגע לישבות קטנות: ישיבה קטנה זה מוסד חינוכי, והתלמידים הלומדים שם הם בסה"כ ילדים שעוד לא עיצבו את דמותם (בכל הבחי´), ולכן לכל לראש מה שחשוב שיהיה בישיבה קטנה זה צוות שמבין בחינוך(!) ורואים במוחש חיסרון גדול בזה בהרבה ישיבות קטנות שבמקום להשקיע באנשי חינוך, מחפשים ´למדנים´ ו´עובדים´ - עם כל הכבוד לכל אותם ר"מים ויותר גרוע מזה - משפיעים, לפעמים קורה שמדובר בחבר´ה כאלו שאין להם אף לא טיפת מושג בחינוך אלא שבגלל שהם יודעים את תרע"ב בע"פ ´מגיע´ להם להיות משפיעים ומי שסובל מזה בסופו של דבר זה רק הילדים - התמימים הלומדים בישיבה, וע"כ לעניות דעתי ´ישיבה חסידית´ אינה ניכרת במס´ שעות לימוד החסידות שלה (אף שגם זה חשוב מאד בוודאי) אלא ניכרת בהשקעה של הצוות שלה בחינוך הנוער ולצערנו עוד אין ישיבה כזאת שמשקיעה כמו שצריך עם אנשי חינוך מהשורה הראשונה (דרך אגב - הבעיה היא לא רק בישיבות אלא גם במוסדות לילדים יותר צעירים כמו ת"תים וכיו"ב). לסיכום - כשהורה מחפש ישיבה לבן שלו - הוא לא יכול להשוות מילדים אחרים או משהו כזה אלא למצוא אץת הישיבה שתתאים לילד שלו כי אין בחור אחד דומה לחברו ולכן יכול בהחלט להיות מצב שישיבה מסויימת תתאים לבחור אחד ולעומת זאת לחברו היא ממש לא תתאים ולכן צריך לבחון כל מקרה לגופו. ונקווה בעז"ה שהרב וילשאנסקי ירים את הכפפה ויפתח ישיבה קטנה בצפת עם צוות לעניין (כמו שרק הוא יודע) ושלום על ישראל... יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
 אחד שיודע ל' ניסן ס''ג 10:06

תרשה לי לא להסכים איתך

תשמע חבר קצת בתעצבנתי ממה שכתבת כאן, אני משתדל להיות מתון ורק להמליץ לכל מי שמוכן להקשיב לי אל תעשו את השטות הזו אל תתקרבו לישיבה בקריות מקום גרוע!!!!! הסיבה שאני אומר את זה היא אחת והיא היחס של הצוות לתלמידים ואני מתכוון שהיחס הוא לא יחס חינוכי אני חושב שמספיק במה שכתבתי אם תרצה אני יוסיף קצת על מה שכתבתי (במידת הצורך) בברכת שבת שלום ומבורך והתגלות נאו!
 אפריים ל' ניסן ס''ג 09:55

ישיבה קטנה קריות!

ב"ה אני חושב (ויודע) שאין כמו ישיבה קטנה בקריות. יש שם צוות מסור שנותן לבחורים כל מה שצריך ואף יותר מזה. ממש ישיבה על רמה גם מבחינה חסידית וגם מבחינה עיניינית
 י.ג. קטמוני ל' ניסן ס''ג 09:51

אכן, הישיבה הכי חסידית...

שמעתי מהר´ חיים ניסלעוויטש שי´ שבירר בכל הישיבות ובנתניה לומדים הכי הרבה שעות חסידות מכל הישיבות... (שמעתי גם שהר´ אורנשטיין (ראש הישיבה שם) משתדל שיהי´ שליש חסידות ע"ד כבליובאוויטש.) יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
 איציק כ''ט ניסן ס''ג 18:54

מה זה 'הכי חסידית'?!

ב"ה יחי המלך המשיח! בנוגע לישיבה גדולה אני מסכים עם כל מילה של קטמוני... אבל בנוגע לישי"ק - מדוע דווקא נתניה? מי החליט שישיבה זאת היא הישיבה הכי טובה והכי ´חסידית´ שיש? רואים היום במוחש שיש עוד ישיבות חסידיות שהבחורים יוצאים מישיבות אלו עך כל העניינים של משיח וכו´ - כמו למשל רחובות ומדוע לומר שדווקא נתניה? ובעניין זה ברור שכל בחור יילך לאיזה ישיבה שמתאימה לו - לאופי שלו ולמצב הלימודים שלו וכו´ וכו´ ואין בחור אחד דומה לחברו ולכן א"א לומר על ישיבה מסויימת - תהיה אשר תהיה שהיא הישיבה החסידית ביותר... יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המיח לעולם ועד!
 י.ג. קטמוני כ''ט ניסן ס''ג 08:18

ישיבות

אתה מדבר על ישי"ק או ישי"ג? אם ישי"ק, אז הישי"ק הכי חסידית וכו´ זה תות"ל נתניה, ואם ישי"ג, אז (כידוע ומפורסם) שהמקום זה צפת! יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!