איש יהודי כ''ו ניסן ס''ג 18:45

יודי"ם בהכרזת הקודש

האם יש לכתוב את הכרזת הקודש יחי עם יודי"ם או לאו דווקא? שמעתי בכך צדדים לכאן ולכאן. מצד אחד השלט הראשון ב770 (מעל בימת התוועדויות) היה עם יודי"ם בנוסף לכך ב"קוה אל ה´ כו´ (לפני "עלינו") אומרים אדונינו עם יו"ד.וגם בסידור בתחילתו כתוב אדונינו עם יו"ד.ולאידך בעברית המדוברת צ"ל בלא יו"ד וכשאומרים ביו"ד מורה על לשון רבים ח"ו, ואולי יש לומר שאין לחשוש לכך כי גם ב"קוה" הוא ביו"ד והרי אין לנו שני אדונים ח"ו. וכבר זמן רב אני מתלבט בכך האם צריך לכתוב ביודי"ם אם לאו, ומי יורה לי בכ"ז. תודה רבה מראש. יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!!
 חי וקווים כ''ה ניסן ס''ג 20:22

בשנים האחרונות נתפרסמה...

הערה ע"י א´ התמימים מחח"ל צפת, שלכאורה אדוננו - אדון שלנו. מורנו - מורה שלנו. רבינו - הרבי שלנו. יחי המלך המשיח לנצח נצחים.
 י.ג. קטמוני כ''ה ניסן ס''ג 10:07

אולי במבצעים זה שונה

כי יכולים לחשוב שהכוונה ל2 ר"ל ח"ו, משא"כ בין חב"דניקים. אבל א"כ, הרי צ"ע בנוגע לספרי חסידות של קה"ת שמיועדים לכלל ישראל. ואולי בגלל שבשער לא שמים לב כ"כ משא"כ כשאומרים יחי במבצעים. או אולי בגלל שבספר כתוב מפורש שזה רק א´ משא"כ בהכרזה"ק. ועצ"ע. בכל אופן - יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!!!
 מאיר כ''ד ניסן ס''ג 21:15

בק"ש הראשון המוגה מנ"ג

הק"ש הראשון למבצעים הגדול קיש וצבעוני אז היה יחי ללא יוד"ים והק"ש היה מוגה! יחי המלך
 י.ג. קטמוני כ''ג ניסן ס''ג 11:44

מובן שצריך יו"ד...

שצריך לכתוב עם יו"ד, ואין מה לחשוש ממה שכתבת, היות והרבי מה"מ שליט"א מדפיס ספרים בהוצאת קה"ת (המיועדים לכל עם ישראל) עם כיתוב "אדונינו מורינו ורבינו" עם יו"דים (על אדמו"ר שליט"א הזקן, אדמו"ר שליט"א האמצעי ואדמו"ר שליט"א הצ"צ). וכן כתוב בתהילים קכ"ו: "גדול אדונינו" וכן ב"אין כאדונינו" וכו´ (בנוסח התפלה). יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!!