א´ חסיד ד' טבת ס''ג 05:17

האם צריך לדעתכם להצביע למפלגה מסוימת?

 shachar ד' טבת ס''ג 02:07

אתם לא חושבים שהאשכול מיצא ת'צמו כבר?!

 מאיר ג' טבת ס''ג 15:56

בדאי חייבים לבחור

הדבר המיוחד ביותר הוא משיח
 משה ב' טבת ס''ג 16:07

זכות בחירה

אלעזר יש לך זכות בחירה?מה עם הצבא אתה עשית פטור?
 משה ב' טבת ס''ג 16:06

זכות בחירה

 רדק ל' כסלו ס''ג 06:48

האם ההוראה של הרבי, להצביע למפלגה ימנית ביותר????

 רדק ל' כסלו ס''ג 06:46

אפשר לשים בקלפי פתק עם שמות המסיתים נגד הוראתהרבי

אולי זה יהווה למוסתים פתח להצתדקות, ויוסיפו לשם, את המילים: "האיש הזה הסית אותי, אני לא אשם, אני מאמין בו, יותר מאשר באלו שהרבי מינה בעבר, והיום רואים שזאת היתה טעות"
 יצחק כ''ט כסלו ס''ג 11:58

קשה למצע חתול שחור בחדר חשוך

בפרט שחתול לא נמצא אותו בחדר. אם אתה מחפש מפלגה שמייצגת את עמדתו של כ"ק אדמו"ר שליט"א - לא תמצא. האם רבי אומר לחפש דבר כזה?
 כוללניק כ''ז כסלו ס''ג 14:28

מהי לדעתכם המפלגה "החרדית ביותר"?

הרבי מה"מ התריע שאם ידברו עם הערבים, מטוב ועד רע, יהיה מצב של פיקוח נפש בעם ישראל!! לדעתי, היום המצב בארץ ובעולם ליהודים הוא "פיקוח נפש". במקרה כזה לפי ההלכה מותר לחלל שבת "מחללין עליהם שבת, ויוצאים בכלי זין"... לפי כל זה אני חושב שהמפלגה הכי דתית היא זו שדוגלת בדרך הכי קיצונית.. עד למלחמה, והשמדת הערבים מא"י. (ולא מפלגה שעומדת על דעתה לגרום ל"אגד" לא לנסוע בשבת ובזה מוצהרת כל דתיותה תוך כדי שאינה עומדת על דעתה לפתוח מלחמה כוללת נגד הערבים). לכן חובה לבחור במפלגה הכי דתית "קיצונית"... שהולכת לפי ההלכה כיום.. "פיקוח נפש".. !!! ושלא נזדקק לזה... אומיין. יחי המלך המשיח
 מישהו כ''ז כסלו ס''ג 08:58

לא לזה התכונתי

בסדר אז לא פרטתי כל כך אבל בכל זאת צריכים לחכות למשיח עם אמונה שהנה הוא בא אז צריכים לדון ללאיזה מפלגה להצביע התשובה היחידה למפלגות היא המפלגה האמיתית גאולה רק משיח רק משיח מ ש י ח
 אלעזר פרץ! כ''ז כסלו ס''ג 08:49

אולי פשוט תנסו ללבן את העניין....

על כך שישראל ביתנו+בני אלון וכו´ אינם כבר בגדר הימין האמיתי - זאת כולם יודעים, אך שוב אותי מעניין האם קליינר הוא אכן מייצג בדבריו ובמפלגתו את עמדת כ"ק אדמו"ר שליט"א - או שלא... ל´מבינים´ שביננו אודה על תגובה לכאן ולכאן. אין כאן נסיון לתמיכה וכו´ באי-אלו מהמועמדים אלא רק מטרה להבין את הנעשה בארצנו. "ועוד והוא העיקר שתיכף יהיה שם ראש הממשלה משיח צדקנו!" יחי המלך המשיח - חנוכה שמח!!!! (אתם לא עושים "מבצעים"? שלחו ידיעות!!!!)
 שמעון כ''ו כסלו ס''ג 21:12

הצבעה לבחירות???

כל ההתייחסות של הרבי לבחירות הייתה למפלגה הדתית ביותר כי מפלגה קרובה לדת תעזור לשמירת הדת בארץ הקודש (למרות שראינו כמה פעמים שהמפלגות הדתיות לא התנהגו בדיוק כפי שצריך). משאין כן שבשלמות הארץ שגם הדתורים גורמים להרג וכו´ ואדרבה הם שורש הבעיה. בכל מקרה הטענה שצצה לאחרונה כאילו יש מקום על פי דעת הרבי לבחור במפלגה הנקראת ימנית ביותר בטעות יסודה כיוון שאין מקום בו הרבי מתייחס לבחירה במפלגה ה י מ נ י ת ביותר הימין בפוליחטיקה הישראלית אינו השקפת הרבי גם הימין שנקרא קצוני.
 משה כ''ו כסלו ס''ג 11:14

ממתי כל אחד נהיה

ממתי כל אחד נהיה מאן דאמר ובעל דעה מהי דעתו של הרבי מה לעשות ומה לא
 מישהו כ''ו כסלו ס''ג 09:32

אפוא האמונה

איך יכול להיות שבכלל צריך להצביע ועד שנצביע יבוא משיח אז מה קרה פתאום אין אמונה ואם שהרבי אמר להצביע ג´ זה כבר עינינם של הרבי ולא שלנו יחי אדמו"ר מה"מ לע"ו
 אלעזר פרץ כ''ו כסלו ס''ג 09:10

הכל ברור!!!

לא אמרתי כאו כיצד צריך לנהוג וכו´ אלא הבעתי את אשר שמעתי מהרב זמרוני ומאבי. וכל אחד יבחר במה שנראה לו... למי ששואל כיצד אני נוהג: כפי שנוהג הרב זמרוני. יחי המלך המשיח. "מבצע חנוכה" מה קורה אתכם??? היה אצלנו אתמול כינוס מוצלח של קרוב ל-400 ילדים... פרטים יבואו...
 <font color=red><B>בן דוד</font></b> כ''ו כסלו ס''ג 07:53

כל הכבוד אלעזר!

זה אדם אמיתי אף שהוא חשב משהו כשהוא הבין שדעת כ"ק אד"ש מה"מ אחרת. הודה ולא בוש! (והזמן גרמא, יהודה ותמר) יחי@
 <font color=red><B>קטמונר</font></b> כ''ו כסלו ס''ג 07:00

אתה לא עונה לי לעניין מצטער

את צודק אבל זה לא קשור אלי ואני חושב שאתה מנסה לענות לי לכאן משהוא...
 רד"ק כ''ו כסלו ס''ג 05:48

הוראות של הרבי לא בוחנים לפי התוצאות

אלו שחושבים שאגודה היא המפלגה החרדית ביותר, האם יכולים להכחיש את דבריהם בכך שהם הציקו ומציקים למוסדות חב"ד? מי שפועל לפי התוצאות הרי הוא פועל לפי השכל שלו ולא לפי הוראות הרבי. בפעילות למען אגודה לפני ארבע עשר שנים, לא עשו למען שנקבל משהו, אלא רק הוראה של... כי אגודה באותו רגע אמרו שאצלם אין עדתיות ואין כיתתיות, בעוד מפלגות חר דיות אחרות, הבליטו את הפלגנות העדתית ומפלגתית. זה שאחרי שנים ראינו פלאי פלאים, שמישהו מציגי אגודה מנע את התבשיל שרצו לבשל פרס וש"ס, זה לא המבחן לקיום ההוראה בעת הבחירות, אלא זה תוצאה טבעית של הציות להוראות הרבי. כפי שבכמה מקומות מוסבר שבקיום המצוות יש שכר שנובע באופן טבעי ואין זה עיקר שכר המצוות.
 <font color=red><B>קטמונר</font></b> כ''ו כסלו ס''ג 03:11

מצטרף לתמיה

תחליט תיהיה עיקבי
 יוסף כ''ה כסלו ס''ג 23:35

אם לא היה 'מבצע ביבי'

ר´ ד"ק המציאות הוכיחה שראשי ממשלות מטעם הימין עשו מה שלא העיזו לעשות ראשי ממשלות הימין. וראשי ממשלות הימין לאורך כל הדרך החזירו יותר, אם אידאולגיות אני יכול להבין שאפשרל להתווכח, אבל להתווכח אם מציאות בשטח? בנוגע לפועל וודאי שלא היו צריכים לצאת למבצע הזה, אולי היו צריכים להצביע לו, אבל כמובן לא לצאת ל´מבצע כסף ושליטה עבור אהרונוב´.
 shachar כ''ה כסלו ס''ג 22:51

לאלעזר פרץ

ציטוט מההודעה הקודמת :חה"כ קליינר מייצג בדבריו את עמדתו של הרבי ועל זה נאמר דיבורים לחוד-מעשים לחוד (אגב מההודעה הקודמת שלך הבנתי שעמדתו של הרבי מ"ה"מ זה לשים "משיח" בקלפי) וואלה סיבכת אותי מחכה להסבר
 אלעזר פרץ! כ''ה כסלו ס''ג 16:50

ר' אבי טאוב

הנ"ל התוועד בשבת קודש ואמר שח"כ קליינר מייצג בדבריו את עמדתו של הרבי שליט"א מלך המשיח - ולכן רצוי להצביע בעדו. יש להזכיר שר´ אבי שי´ יחד עם ידידו ר´ דוד נחשון היו אלו שקבלו עידוד מהרבי שליט"א לסייע לבנימין נתניהו להבחר לכנסת, עוד בשנת הממי"ם דבר שעלה לר´ אבי - הון רב. יחי המלך המשיח
 מנחם כ''ג כסלו ס''ג 06:05

להצביע וגם להשפיע

 <font color=red><B>קטמונר</font></b> כ''ג כסלו ס''ג 01:00

רדק אתה בטוח?

אני רוצה להיות בטוח שאתה באמת חושב ש"אם מבצע ביבי לא הי´ה, אז לא היום היום בעיות בחברון, כי שום יהודי לא הי´ה גר שם. מעניין מאיפה אתה לוקח א"ז לא אמרתי לבחור למעומד כזה או מעומד אחר, אבל לצאת למבצע ?! גם עכשיו צריך לצאת אולי למבצע??!!??!! אם תראה שיחות מכתבי או הוראות של הרבי מלך המשיח שליט"א בצורה ברורה אז אני מראש לוקח את המילים שלי חזרה בכל אופן אני עדיין לא ידוע לי על הוראה כזו ויה"ר שלא יהיו כלל בחירות והרבי מלך המשיח שליט"א יתגלה עוד קודם לכן בברכה
 יוסף כ''ב כסלו ס''ג 19:28

הרב זמרוני

אלעזר? אתה שאלת את זמרוני מה הבעיה בחרות? או שקבלת את הנושא בביטול מוחלט... אם הוא נתן לך הסברים מהי בעיתה של חרות אנא דווח יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
 רדק כ''ב כסלו ס''ג 17:57

אם מבצע ביבי לא הי'ה, אז לא היום היום בעיות בחברו

בחברון, כי שום יהודי לא הי´ה גר שם. גם לא בלוד ורמלה יפו יגור ובני ברק, השמאלנים שבהם רצוי לבחור לדעת השמפני´ה החב"דית השמאלנים היום נותנים את כל ארץ ישראל לגויים. והשמפני´ה עם עובדי´ה חברו, וכמה מתנגדים בורחים את חותנו באמריקה. אותו מנהיג ש"ס שדחוי על ידי רוב אנ"ש, הוא דמות רצוי אצל השמפני´ה הזאת? והוא רוצה לקבוע לחבדניקים נגד רבני חב"ד, נגד שיחות ומכתבים. והעיקר שהוא וכמה ליצנים ישלטו בחב"ד??????????????
 <font color=red><B>קטמונר</font></b> כ''ב כסלו ס''ג 14:15

אני עקרונית לא מתערב בזה אבל לכתוב דעת הרבי מלך

מלך המשיח שליט"א????? לא נראה לי אתה יכול לכתוב שלדעתך או לדעת הרב זימרוני או ע"פ השיחות וכו´ הבנתי ש... אבל לא לקבוע בוודאות שחור ולבן כך ולא אחרת - - - קטמונר ויה"ר שלא יהיו כלל בחירות והרבי מלך המשיח שליט"א יתגלה עוד קודם לכן
 אלעזר פרץ כ''ב כסלו ס''ג 13:21

דעת הרבי שליט"א מלך המשיח

יצא לי לשוחח היום בעניין הנ"ל עם הרב זמרוני שי´, והוא אמר שגם הפעם (למרות מפלגת ´חרות´ וכו´) מצביעים ´משיח´ בקלפי. מאז ועד עתה: רק משיח ! יחי המלך המשיח
 רדק כ''ב כסלו ס''ג 09:19

ההוראות כוללות נזיפה חמורה בשיחה ברבים????????

 רדק כ''ב כסלו ס''ג 09:18

ישר כח. ומרוה שהשמפניות שבתוך אנ"ש לא יצליחו

 משה חיים כ''א כסלו ס''ג 03:10

אני צריך להצביע?

על סמך מה קבע כבודו כי הקול שלי כחב"דניק צריך ללכת לימין. ואם אני לא יצביע אז אני תומך בשמל. הרבי מה"מ שיל"ו אמר לקצב שעדיף שממשלה של אומות העולם יעשו זאת. לכן אם אתה כבר קובע ש"מוכרחים" להצביע אז תתמוך בטיבי ימ"ש או במשהו כזה! זה נקודה למחשבה... יחי המלך המשיח
 יוסף כ''א כסלו ס''ג 00:48

הפתרון היחיד הוא משיח בן דוד

אכן אתה צודק, ומה בינתיים? תרצח יותר אנשים? וזאת אתה עושה בכך שאתה לא מצביע. ובפשטות נראה לי שלכך גם התכוון הרב זמרוני. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
 זלמן כ' כסלו ס''ג 16:51

לפקוח את העיניים דחוף!!!

לכותב הנ"ל נראה לי שלאחרונה לא ראית את שיחת הגאולה על כל שורותיה, ב"ה הרב זמרוני ציק נושא ברמה את דעתו כבימים ימימה שאכן חייבים ומוכרחים להצביע משיח, וכפי שכתב בשבוע האחרון "הפתרון היחיד משיח בן דוד". בברכת יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
 שלום כ' כסלו ס''ג 05:50

בן כמה אתה?

הייתי מתפלא אם היו אומרים לי שדברים אלו כתב ילד למעלה מגיל 10. ולעצם הענין - בקיצור נמרץ - אתה זועק חמס על אלפי קולות שנשפכו וכו´ ועל כך שהעלו ממשלת שמאל, ובחדא מחטא אתה אומר לשים בקךפי פתק משיח,דהיינו, לזרוק קול שיכול להשפיע - לפח, ולחזק בכך את מפלגות השמאל מכיון שבזכותך יש קול אחד פחות לימין.
 שלום כ' כסלו ס''ג 05:43

חבל שאתה לא מבין דבר פשוט ביותר.

כאשר אינך מצביע אתה בעצם נותן את תמיכתך למלגה שאליה לא התכוונת להצביע כלל (ובמקרה שלנו העבודה וכד´), שהרי הקול שלך הי´ אמור להגיע למפלגה ימנית, ובאי הצבעתך אתה מחזק את המפלגה השמאלנית. והדבר פשוט וברור לכל בר בי רב.
 שפוי כ' כסלו ס''ג 05:39

עיין בתגובתי למרדכי בן דוד בהמשך.

לצערי אתה לא מתחיל להבין פשט פשוט בשיחותיו של הרבי, וחבל. אך אכמ"ל.
 שפוי כ' כסלו ס''ג 05:34

כולנו רוצים משיח - אך בקלפי בוחרים במפלגות.

בודאי שכולנו מעדיפים ומייחלים שמשיח יבוא, אך לא זה מה שבוחרים בקלפי, בקלפי יש אפשרות לבחור ראש ממשלה או מפלגה בלבד! ומכיון שזוהי האפשרות, אין לנו אלא לבחור ברע במיעוטו (שהרי אף פעם לא היתה מפלגה ששווה בכל לדעת הרבי). בדיוק כשם שכאשר תצטרך לקחת את ילדך לרופא, וכל הרופאים לא יהיו מושלמים, לא תאמר שכיון שאין רופא מושלם לכן תמתין שהרבי ירפא את ילדך, אלא תבחר ברופא שהוא הכי פחות גרוע. והדבר פשוט ומובן, ואינני מבין כיצד יש במוחו של אדם שפוי סברא אחרת.
 יע"ס י''ט כסלו ס''ג 22:26

מה ברוך השם?

הרב זמרוני עושה ברוך השם את מה שהרבי שליט"א מלך המשיח רוצה, ובלי שום פשרות. כל הכבוד. ובפרט על הפרסום אודות הצבעת "משיח" בקלפי. יחי המלך המשיח
 משה י''ט כסלו ס''ג 03:09

לא בטוח

לא בטוח שחרות עושה רצון קונה. אף מפלגה לא עושה רצון קונה בשלמות, אך אף על פי כן מבקש הרבי להצביע למפלגה הכי טובה שיש. אמנם אבל בנוגע לשלמות הארץ יש לציין שאכן היא עושה רצון קונה.
 יוסף י''ט כסלו ס''ג 01:44

יש יש יש יש

ב"ה חרות זוה מיפלגה שעושה רצון קונה
 יוסף י''ח כסלו ס''ג 23:55

שיחת הגאולה

יש לציין שברוך ה´ הרב זמרוני ציק, השבוע כבר לא כתב שבקלפי צריך להצביע משיח. ואני מקווה שכן יהיה להבא. ועוד יותר מקוה שהרבי מלך המשיח יתגלה ולא יצטרכו להצביע. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
 משה י''ח כסלו ס''ג 23:50

מהיכן הכח לומר שלא צריכים להצביע עבורם?

זה שצריך להצביע זה ברור לפי כל המכתבים של הרבי. כדי לפרוך את זה אתה צריך להביא את הבעיה בהם. ולא אנחנו צריכים להסביר למה כן. בנוגע למה שאתה כותב על ´גאולת ישראל´, האם אתה חושב שלא היו צריכים להצביע להם? האם החשבון שלנו צריך להיות האם הם יעלו או לו? אנחנו מצביעים למפלגה הכי חרדית! לא מתוך אמונה במפלגה, ולא מתוך אמונה באנשים שם, אלא כי כך הרבי מלך המשיח רוצה. מה קרה אתה מרגיש שאתה ´נוסג´ אם תאמר שצריך להצביע? יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
 חסיד י''ח כסלו ס''ג 23:44

מי מבלבל בשכל?

אתה בעצמך מסביר את בעיתך? אין להם מספיק קולות! בגלל מי? בגלל אנשים כמוך שיש להם הוראות מהרבי להצביע למפלגה, ולא בגלל שאנו מאמינים להם אלא בגלל שכך הרבי מלך המשיח רוצה, ואתה מעדיף להיות כמו הסטמארים ולא להצביע. תבין, להקצין זה לא לדבר שטיות. מותר גם לחשוב. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
 שדב י''ח כסלו ס''ג 21:38

הרב וולפא

מקבל הוראות מזה שנים מהרבי מלך המשיח שליט"א בנוגע לשלימות הארץ ובמילא הוא השליח לעניני שלימות הארץ. יחי המלך
 vnuo י''ח כסלו ס''ג 21:36

תפסיקו לבלבל בשכל

מה אתם צועקים חרות? מחפשים למי להריע? התופעה הזאת של לסמוך על מישהו / משהו ושוב להתאכזב טבועה עמוק בתוכנו? מה זה חרות? עוד מפלגה פוליטית? אולי קצת יותר טובה מהאחרים, אבל עדיין היא לא המפלגה שלנו! מאיפה הכח הזה לעמוד ולהגיד שצריכים להצביע עבורם? ובפרט שגם היא תנועה שלא עוברת (בינתים) את אחוז החסימה! האם הספקתם לשכוח את "גאולת ישראל"? עשרות אלפי הקולות שנשפכו עבורה ועבור מפלגות הנפל אז הם אלו שבסופו של דבר העלו את רבין לממשלה. הפתרון היחיד: משיח בן דוד!!!!! גם בקלפי! יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.
 יוס י''ח כסלו ס''ג 19:54

יש רק דרך אחת להצביע

ב"ה יחי וכו חרות חרות חרות
 איש יהודי י''ז כסלו ס''ג 16:00

גם אני

גם אני עדיין לא הצלחתי להבין את בעייתה של חרות? אך באם יש לכם הנאה להיות ´קדוש מעונה´ אזי שיהיה בהצלחה. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
 יוסף ט''ז כסלו ס''ג 20:32

חרות

אני לא מבין מה הבעיה להצביע חרות? הם נגד הסכמים! הם נגד דיבורים! הם נגד כניסה לממשלה! יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
 רדק ט''ז כסלו ס''ג 18:45

מי עשה אותו ממונה ושליח בענין הזה?

אולי יש מישהו שמונה להיות ועדת ביקורת על רבני חב"ד. פעם בזמן אחת המחלוקות בקרית גת, מישהו עבר בדולרים וביקש ברכה עבור הרב וולפא, והרבי לא נתן ברכה, ואמר שהוא יסתדר לבד. שליח לענין אחד, אין בר סמכות לחרוג משליחותו, ולהביע דעות בענין שלא נשלח אליו.
 אלעזר פרץ ט''ז כסלו ס''ג 12:53

דברי הרב וולפא

כפי שהזכירו כאן, רצוי לשמוע לדבריו של הרה"ח = שליח הרבי שליט"א לענייני שלימות הארץ - ר´ שד"ב וולפא בנושאים הללו. קטע מנאום בנושא יובא בעז"ה ב´חב"ד ספיישל´ 2 - היוצא בימים הללו לחנויות.
 m.b.d. ט''ז כסלו ס''ג 05:13

מרדכי בן דוד יישר כח על הדברים

ובאמת ניתן ברוך השם להשיג את הדפים אותם הולך כל מי שיקרים לו דברי הרבי מלך המשיח שליט"א - הדפים עליהם מודפסים המילים "מלך המשיח". כל אחד שאכפת לו מוזמן להצביע באופן חוקי, תחתון שאין תחתון למטה ממנו וכו´. יחי המלך
 אחד שנהנה ט''ז כסלו ס''ג 05:09

זה חזק ביותר

מומלץ בחום רב. ומתוך אהבת ישראל - אהבת אחים עזה. יחי המלך המשיח
 אחד שאכפת לו י''ד כסלו ס''ג 21:28

מומלץ ביותר!

לכל המגמגמים למינהם. אלו שעדין לא השכילו להתבונן בעולם דרך משקפי שיחות אבינו הרבי מלך המשיח שליט"א. מומלץ ביותר להסתכל ולקרוא את מאמרי ר´ שד"ב וולפא. לנוחיותכם יש כאן לינק לאתר הנפלא של ופרצת קיבוצים, וירא הקהל... יחי המלך המשיח וכו´
 <font color=red><B>קטמונר</font></b> י''ד כסלו ס''ג 15:02

אתה צודק

ובמיוחד שזה נראה שרוב התמימים שהגיבו באשכול זה נמצאים בחו"ל ולא יהיו בארץ בבחירות! :-)
 חסיד י''ד כסלו ס''ג 14:48

"עשה לך רב"

לפי סגנון דבורכם, נראים כולכם תמימים. אני לא מבין מה עסקכם בענין זה? ובפרט ששום צד לא נותן את התשובות הברורות לכל השאלות הקשות שנשאלות? אתם צריכים לשאול את המשפיעים שלכם, ולא לדחוף את אפכם בעינינים לא לכם! תלמדו, תעשו מבצעים וכו´ וכו´ מאד כואב לראות תמימים שמתעסקים בכאלו ענינים... יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
 משה י''ד כסלו ס''ג 14:20

ישנה מפלגה

ישנה מפלגה שמצהירה שהיא נגד דיבורים! והפרסומת שלה בארץ זה שהמדינה הפלסטינית צריכה להיות בלבנון? מה קרה? אם נאמר שצריך להצביע אז נחשב כנוסגים ממה מפחדים בדיוק! הרבי מלך המשיח שליט"א הוא היחיד שקובע! ולא הפחדים שלנו. רציתי להוסיף, שגם אם דעתך שצריך להצביע משיח, לא ברור שהרבי מעונין שתפרסם זאת. מהיכן לוקחים כזאת ברייטקיט לפרסם כדבר הזה? יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.
 מרדכי בן דוד י''ד כסלו ס''ג 00:27

עקום כמו סיבוב

ב"ה ימות המשיח יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!! בן דוד יקר!!! התפעמתי מהיושר שלך ומהגישה הנטרלית למרות הכל לבחירות הקרבות (היל"ת)באה"ק!! על כך נאמר שהדרך לגהינום רצופה כוונות טובות... בטח עם כוונות ופירושים כאלויצאו צא"ח למבצע ביבי והסבירו לנו שחור על גבי לבן מה הוא "אופן המתקבל" בדיוק, הנה חנוכה קרב וחסיד כמוך ודאי ירצה לבקר במחנות צה"ל עם סופגניות חמות ותפילין, ובכן ידידי החסיד השיוויוניסט, את הנזק שעשו חכמי חלם מכפר חב"ד בתשנ"ו לא הצליח אף משיחיסט לעשות בשום כינוס גאולה מופרע!!! כל מי שטיפת אכפתיות בראשו על דמי אחינו הניגרים ונירווים מהאדמה הספוגה ר"ל והסילוף הנורא של הוראת הרבי מלך המשיח שליט"א ברבים על ידי חב"ד האוטנתית והפירית שלמרות הכאב והשכול תמיד תסתכל באופן אוביקטיבי על דברי הרבי... מבין על אתר שהציטוטים שהבאת מהוראות הרבי מלך המשיח מתייחסים למצבים שונים וישנים (כפי שהם מובאים באיגרות הקודש) ובודאי שלא סותרים את גישתו החריפה והנחרצת של הרבי שיהיה בריא שגם אמר בעצמו שכל השנים דעתו הקדושה לא השתנתה! אז במקום להיגרר לויכוח עובדתי חסר משמעות, אני מאחל לך שהגישה העקומה לנושא הכואב והברור תתישר, ולאחר שהולכת שולל בביזיון עם רבנים ועסקנים, שגם הם בעצמם מבינים את גודל הזילזול של אנ"ש באי יציבותם ולא מורים למי להצביע אלא רק שצריך להצביע!!! תתבונן ותראה שלצערנו הרב לעת עתה שום מפלגה אינה מציגה מצע על ביטול ההסכמים מכל וכול ושוללת לחלוטין כל דיבור עם הערבים וכו´ כפי דעתו הקדושה והמפורסמת של הרבי מלך המשיח שליט"א, ולכן קח פתק משיח ובאופן חוקי וכשר הכנס אותו לקלפי ותוריד את המשיח לתחתון שאין תחתון למטה ממנו בהתגלותו של הרבי מלך המשיח שליט"א תיכף ומיד ממש יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!!
 אחד התמימים י''ד כסלו ס''ג 00:19

דברי הרבי מלך המשיח שליט"א למר משה קצב

כל אחד יכול לראות את דברי הרבי מלך המשיח שליט"א למר משה קצב ותודה לאתר חב"ד-נט ולעורכיו על פרסום הדברים יחי המלך המשיח
 עדין מזועזע י''ג כסלו ס''ג 23:47

אל תמהר לחרוץ את משפטך

דבר ראשון: אין בנמצא מפלגה שמזוהה עם דעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח ב100%. וכידוש ש99 אחוז אמת זהו 100 אחוזים של שקר. דבר שני: הביטוי החרדית ביותר נאמר ב"כפים" ומענין לראות שמאוחר יותר הוא לא ניתן (לפחות לא לבחירות לכנסת) (עד כמה שלי ידוע) המצב אז היה שונה לגמרי! וכל מי שיודע - מבין. דבר שלישי: ג´ לא תמכו אז במפלגה שמסרה באותה תקופה חלקים מארץ ישראל. דבר רביעי: אני לא מבין כיצד יכול יהודי ופרט חסיד לתת במו ידיו גיבוי לרצח! הרי כשמצביעים עבור מפלגה שתתמוך ברצח יהודים הרי זה ממש כמו לרצוח בידים. המשך יבוא... ואני מקווה שלא יהיה צורך יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
 יוסף י''ג כסלו ס''ג 20:30

החרדית ביותר

מעניין לראות שאכן הרבי שליט"א השתמש בביטוי החרדית ביותר, דבר שמראה שאין דבר מושלם. ואנחנו בוחרים באלטרנטיבה הכי טובה שיש, ונראה לי שכך צריך לנהוג היום, ובפרט שישנם מפלגות שהולכות כמעט מאה אחוז בדעתו הקדושה של המלך המשיח בנושא שלימות הארץ, כולל נגד דיבורים עם הערבים.
 <font color=red><B>בן דוד</font></b> י''ב כסלו ס''ג 16:11

האם עסקנים יכולים להכתים את שמו של הרבי שליט"א?

בגלל שעסקן או כמה עסקנים עשו מעשה מסויים לכן צריך להפסיק לשמוע לרבי? האם בגלל זה דעתו של הרבי צריכה להשתנות? מה הקשר בין פיל למרק ירקות? אז היה "מבצע ביבי", והוא היה טעות. (עכ"פ לדעת רבים וטובים) בגלל זה הפכנו להיות נטורי קרתא? נהפוך לסטמאר´ס? אנחנו מאמינים רק במלך עצמו, ורק ממנו מקבלים הוראות. לא מעסקנים לא משלוחים ולא מאף אחד אחר. הרבי שליט"א מורה על אף כל השיקולים האמורים לעיל להצביע למפלגה החרדית ביותר אז עושים את זה. אפילו שהעסקן הזה עשה ככה, והרב השני אמר אחרת, והשליח השלישי לא מתחשק לו! וג´ יוכיח, האם ג´ לא תמכו וגרמו לפני ואחרי וגם באותה קדנציה לפיקוח נפש למיליוני יהודים? ולעומת זאת אני בטוח שתהיה לפחות מפלגה אחת שברור שתתנגד בעיקביות למסירת שטחי א"י. יחי@
 מזועזע י''א כסלו ס''ג 23:51

רחמנא לצלן, חובה להצביע לרוצחים?

מהיכן שואב הכותב את דעתו ש(אם חס ושלום הרבי שליט"א מלך המשיח לא יתגלה מיד) חובה להצביע בבחירות הקרובות? הרבי שליט"א בפירוש אומר בכל המקומות וכל אחד יכול לראות זאת בדבריו למר קצב שמפלגה אשר תומכת בדיבורים עם מרצחים היל"ת הרי שאסור לתמוך בה ולמעלה מכך הרבי מלך המשיח שליט"א אומר שהוא ילחם בה! וכפי שרואים שמאז הדברים הברורים ביו"ד שבט תשנ"ב לא היתה ממשלה שסיימה את כהונתה (שמיר, רבין, פרס, ביבי, ברק שרון - שש ממשלות!) וניתן לראות בדברים עוד ועוד נבואות. כמו: סדר מסירת חלקי ארץ ישראל לרוצחים ימ"ש ועוד. המצב הוא שמאז המבצע המביש בתשנ"ו - "מבצע" אשר גרם לחילול שם ליובאוויטש בצורה מפחידה שלא הייתה דוגמתה מעולם - נוצר רושם גם וביעיקר בעינינו שחב"ד היא תנועה ימנית, ובתור שכזו היא צריכה לתמוך בימין. חב"ד היא לא ימין!!! חב"ד היא הרבי מלך המשיח שליט"א בלבד! כמובן שאנחנו אפילו נגד הדיבורים וכו´ ואנחנו נתמוך בכל מעמד רציני שיבטיח להתנהג בהתאם לדעתו הקדושה של מלך המשיח. אבל הצירוף הזה של חב"ד וימין הינו מוטעה! פעם אחת בלבד חב"ד השתתפה בבחירות ותמכה במפלגה - תנועה מסויימת, היה זה בתשמ"ט, כאשר הורה המלך המשיח שליט"א לתמוך ב:ג´. לסיכום אני רוצה לעודד את הרב זמרוני ציק שיח´ אשר עוד בתשנ"ו עמד בפרץ ולא נכנע והלך אחרי קבוצה מסויימת של עסקנים שבניגוד לדעתו של הרבי שיח´ לעולם ועד, גררה את חב"ד, ביחד עם הרבנים לתוך הבוץ המביש הזה. וגם כעת לא מוותרים ולא מחפשים תחליפים שאין להם שום מקורות בשיחות של מלך המשיח שליט"א. בוחרים משיח! "ויבחר בדוד עבדו..." יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.
 <font color=red><B>בן דוד</font></b> י''א כסלו ס''ג 18:53

יש רק דרך אחת לא להצביע

להביא את ההתגלות המלאה לפני הבחירות כששיטת הבחירות היתה שונה (ישירה) היה אפשר לומר שעל בחירות מסוג זה הרבי שליט"א לו הורה. אבל כעת כששינו חזרה את השיטה. הרבי מה"מ שליט"א הורה, ואנחנו חייבים לקיים! זה שאין מפלגה נורמלית זה לא מהיום, ובכל אופן המעיין בכתבי המלך בעניין זה ימצא שלא להצביע זה האלטרנטיבה הגרועה ביותר. לא שזה קל להצביע. אומרים ששאלו פעם איזה חבר "מועצת" (נדמה לי שזה היה את ה"גערער")האם להציע ג´ זה מצוה ממש כמו אכילת מצה. וענה לא זו מצוה כמו אכילת מרור.... יחי@ ו
 כוללניק י' כסלו ס''ג 02:17

אין שום דבר.

לא... אין שום מפלגה שעושה "רצון קונה" :) לצערינו אין אלטרנטיבה "רק משיח" מ ש י ח. !!!