משיח נאו ט''ז תשרי ע''ה 13:51

הרבי מלך המשיח שליט"א חי וקיים!

מה עונים לאנשים ששואלים אותך - מדוע אתם עושים את הרבי שלכם אליל? למה אתם חושבים שהוא המשיח? איך יודעים שהוא חי?
 מנחם י''ט ניסן ס''ו 17:42

המקורות בשיחות הרבי

בס"ד מיהו משיח? א. ועאכו"כ לאחרי וואס מ'האט שוין אין דעם ריבוי פון מעשינו ועבודתינו במשך כל הדורות.. ביז בדורות האחרונים - די עבודה פון רבותינו נשיאנו וועלכע זיינען מיוחסים לבית דוד משבט יהודה,.. איז במכל-שכן וקל וחומר בדורנו זה ובזמננו זה, לאחרי מ'האט שוין אלץ פארענדיקט (כנ"ל), האט מען די הבטחה גמורה אין תורה, אז עס וועט זיכער זיין "כל ימי חייך . . להביא לימות המשיח". (שיחת ש"פ שמות סי"ג תשנ"ב) ב. "נשיא הדור, הוא גם המשיח (גואלן של ישראל) שבדור". כמו משה רבינו (הנשיא הראשון), "גואל ראשון הוא גואל אחרון", כידוע שבכל דור ישנו "א' הראוי מצדקתו להיות גואל, ולכשיגיע הזמן יגלה אליו השי"ת וישלחו כו'", ומסתבר לומר שהוא נשיא הדור, כמפורש בגמרא בנוגע לרבי יהודה הנשיא: "אמר רב אי מן חייא הוא כגון רבינו הקדוש", "אם משיח מאותן שחיין עכשיו ודאי היינו רבינו הקדוש", הנשיא שבדור. (קונטרס "בית רבינו שבבבל" ס"ה) וראה שדי חמד שם: " בדרך הזה הי' משוער אצלם בכל דור מי הוא . . רבינו הקדוש . . כדורו אמרו וידעו שהוא המוכן . . וכן הוא בכל דור ודור צ"ל אחד מוכשר שמא יזכו, ועפ"ז כתבו ג"כ תלמידי האר"י ז"ל שבימיו הי' האר"י ז"ל, ומסיים "וכ"ז הוא פשוט". (הערה 58 שם) ג. ולא תהי' שום תערומת ("איך וועל ניט האבן קיין פאראיבל") אם יפרשו "משיח" כפשוטו, משיח צדקנו, מכיון שכן הוא האמת - שנשיא הדור הוא משיח שבדור. (ליל שמח"ת ה'תשמ"ו (לה"ק) ס"י) ד. יש לומר בנוגע לדורנו זה - אז אין דעם זעלבן דור האט מען דעם גילוי פון אלע דריי - מ' (ר"ת משיח), י' (ר"ת פון ביידע נעמען פון כ"ק מו”ח אדמו"ר) און ד' (דורם); צוזאמען מיט דער משה שבדורנו (כ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו) בחי' עשר (עשירי בשבט), כולל אויך דער גילוי תורת החסידות (די מעיינות הבעש"ט) על ידו, האט מען אויך דעם גילוי פון בחי' אחד עשר, "גואל ראשון הוא גואל אחרון", דוד מלכא משיחא. ושם בהע' 96: "להעיר שמנחם שמו (סנהדרין צ"ח, ב)". (שיחת ש"פ יתרו - כ"ף שבט תשנ"ב סי"א.) ושם (בהתחלת הסוגיא): "דבי רבי שילא אמרי שילה שמו, שנאמר עד כי יבוא שילה, דבי רבי ינאי אמרי ינון שמו (כמו ינאי, כל אחד הי' דורש אחר שמו) שנאמר יהי שמו לעולם לפני שמש ינון שמו, דבי רבי חנינה אמרי חנינה שמו, שנאמר אשר לא אתן לכם חנינה, ויש אומרים מנחם בן חזקי' שמו, שנאמר כי רחק ממני מנחם משיב נפשי". וראה . . ש"כל הדעות אמת הם ואלו ואלו דא"ח", עיי"ש. ואנן (חסידים) נעני' אבתרייהו (בנוגע לרבותינו נשיאנו, ובפרט כ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו) - יוסף שמו, שנאמר "יוסיף אדנ-י שנית ידו גו' ואסף נדחי ישראל גו'", יצחק שמו, שנאמר "אז ימלא שחוק פינו". (שיחת ש"פ תזו"מ תנש"א הערה 67) ה. כן תהי' לנו בפועל ממש, ותיכף ומיד ממש, עם כל הפירושים שב"מיד" כולל גם הראשי תיבות דכללות הדורות משה ישראל (הבעש"ט) דוד (מלכא משיחא). וכל הפירושים שב"ממש", ולכל לראש מיד ממש כפשוטו, ממש ממש ממש. ושם בהע' 148: "ובפרטיות יותר בנוגע לדורנו זה - שבר"ת ד"מיד" נרמזים ג' התקופות השייכות לכ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו, ועל סדר הקירבה אלינו - משיח (מנחם שמו), יוסף יצחק, דובער (שמו השני דכ"ק אדנ"ע)". (שיחת ש"פ משפטים תשנ"ב) ו. “מלך המשיח.. עומד על גג ביהמ”ק והוא משמיע להם לישראל ואומר ‘ענוים הגיע זמ ן גאולתכם’” - כפי שהכריזו ומכריזים במיוחד לאחרונה". "שההכרזה "ענוים הגיע זמן גאולתכם" באה מחו"ל..." (ש"פ חיי שרה תנש"א סי"ב ובהערה 108) ז. ויש לומר, שבקיומה של פגישה החלטה והכרזה זו בהעיר של נשיא דורנו כ"ק מו"ח אדמו"ר (שבה נתקבצו מנהיגי המדינות, כולל גם מנהיג מדינה זו, שהוצרך לבוא מעיר הבירה לעיר זו), מרומז, שכל זה בא כתוצאה מהפעולותדהפצת התורה והיהדות, צדק ויושר, בכל העולם, שנעשו ונעשים ע"י נשיא דורנו, משיח שבדור. (ש"פ משפטים תשנ"ב ס"ג) ח. בהערה 26 לשיחה דלעיל צוין: "ולהעיר, שאירגון חבר העמים למטרת אחדות ושלום בין העמים הוקם בחצי כדור התחתון לאחרי ובסמיכות לבואו של נשיא דורנו לחצי כדור התחתון (החל מההחלטה שנתקבלה באמצע המלחמה, בשנת תש"ב לערך) ... ונקבע מקום מושבה בעירו של נשיא דורנו, ועד לבניית הבנין המיוחד, (בשנת תשי"א לערך) - שבזה מודגש שהאחדות והשלום בין העמים היא כתוצאה מפעולתו של נשיא דורנו בבירור העולם... וככל שנתוסף בבירור העולם ע"י נשיא הדור ניתוסף גם בקיומו וביסוסו של האירגון שמטרתו לפעול אחדות ושלום בעולם..." "בית (רבינו)" - מספרו 770, וע"ש מספר זה נקבע שמו אשר יקראו ל"בית רבינו" בפי כל ישראל, "770", שמספר זה הוא בגימטריא ד"פרצת" . . ודרשו חז"ל "זה משיח, שנאמר עלה הפורץ לפניהם". ולהעיר, ש"בית משיח" בגימטריא "פרצת" (770). ודו"ק. (קונטרס "בית רבינו שבבבל" ס"ז ובהערה 92) בשעה שמלך המשיח בא עומד על גג בית המקדש והוא משמיע להם לישראל ואומר ענוים הגיע זמן גאולתכם", קאי על גג בית המקדש דמקדש מעט בחוץ לארץשהוא במקום המקדש בירושלים ("שנסע מקדש וישב שם"), כי, לאחרי שמקדש העתיד יתגלה וירד למטה לא יהי' צורך להשמיע לישראל "הגיע זמן גאולתכם". (שם הערה 38) משיח צדקנו, השליח ד"שלח נא ביד תשלח", כ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו ועד"ז ההמשך דממלא מקומו שלאחרי זה. (שיחות קודש תשנ"ב ח"א ע' 318) - בלתי מוגה) ותקופה שלישית, המשך הנשיאות לאחרי הסתלקותו (מיום עשתי עשר לחודש עשתי עשר דשנת עשתי עשר (תשי"א)), שניתוסף ביתר שאת וביתר עוז בהפצת המעיינות חוצה בכל קצוי תבל, ועד לגמר ושלימות העבודה, שהכל מוכן כבר לסעודה דלעתיד לבוא - ימות המשיח. (שיחת ש"פ וארא תשנ"ב ס"י) ובפרט בימינו אלה - ימות המשיח - שבהם נמצאים עכשיו, וצריכים רק "לפתוח את העיניים", (שיחת מוצאי י"ט-כ"ף כסלו תשנ"ב ביחידות כללית ס"ז) שזוכים לשמוע ההכרזה (בכל העולם ובכל סדר ההשתלשלות) ש"הנה זה (מראה באצבעו ואומר זה) מלך המשיח בא", והנה זה כ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו בא (כיון ש"הקיצו ורננו שוכני עפר", וצדיקים קמים לתחי' מיד) וכל רבותינו נשיאנו. (שיחת ש"פ תזו"מ תנש"א סי"ד) שכל חסיד מאמין באמונה שלימה שהרבי שבדורו - בדוגמת נשיא דורנו - הוא הוא המשיח. (ליל ה' דחג הסוכות תשמ"ז, בלתי מוגה) בשעת דער רבי האט ארויס געלאזן די קול-קורא'ס בנוגע לאתר לתשובה לאלתר לגאולה, האבן חסידים יעמולט פארשפרייט די קול-קורא'ס און מוסיף געווען אז דאס איז הוא הוא.... (שיחת ש"פ נשא תש"כ)
  י''ח ניסן ס''ו 22:01

כתוב את כתובת האימייל שלך בתיבה המיועדת לכך

ואצור איתך קשר. כותבי הפורום לא יוכלו לראות את הכתובת. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
 בעל תשובה י''ח ניסן ס''ו 18:39

בהמשך

ישראליק אני רוצה לשלוח לך משהוא מעניין מה האימייל שלך??
  י''ח ניסן ס''ו 16:50

הבהרת הדברים

לא היו דברים מעולם. הרבי שליט"א מלך המשיח עודד את שירת הקודש של "יחי" כמה וכמה פעמים באותה תקופה (בש"פ תזריע מצורע בהתוועדות, במוצאי שבת בזאל הקטן, בשבת פרשת אחרי-קדושים, בט"ו אייר אחרי מנחה ואחרי מעריב ובעוד כמה הזדמנויות). בבוקר של ט"ז אייר יצא הרבי שליט"א מלך המשיח מאוחר לשחרית, וה"מהרסייך ומחריבייך" למיניהם (או כפי שהרבי שליט"א מלך המשיח כינה אותם בעצמו - "מנגדים חדשים") פרסמו בכל 770 שכביכול - הסיבה שהרבי שליט"א מלך המשיח יצא מאוחר זה בגלל שלא רצה שישירו "יחי". לאחר מכן היה את כל הסיפור שפרסמו (בשקר) שהרבי שליט"א מלך המשיח לא מסכים שיהיה "היכונו לביאת המשיח" בתהלוכות ל"ג בעומר, ובהקשר לזה אמר הרבי שליט"א מלך המשיח שהיות וכמו מנגדים חדשים לענין פרסום משיח, יש להפסיק את כל הפרסום למשך זמן. וזוהי הסיבה שהפסיקו בשירת "יחי" באותה תקופה. לאחר שעבר "משך זמן" - כמה שבועות, עורר הרבי שליט"א מלך המשיח שוב על ענין פרסום בשורת הגאולה, ובכל אותה תקופה, כל מי שבישר לרבי שליט"א מלך המשיח שמפרסם את זהות הגואל קיבל תשובות מעודדות ומפתיעות במיוחד לחיוב. כן ידוע שבשנת תשנ"ג עודד הרבי שליט"א מלך המשיח את הכרזת הקודש "יחי" כמעט בכל יום, ולפעמים פעמיים ביום. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
 בעל תשובה א' י''ח ניסן ס''ו 14:44

לאט לאט

דקה, למה אחר החלוקה של הדבר מלכות בתשנ"א כשיצא הרבי מהשול אמר להמזכירות שאני לא ירד למטה מחר בשביל שחרית אם הם ינגנו את "יחי" ואף התבטא במילים קשות (כמדמוני בפעם אחרת) שזה חרב בהלב שלי שהם ינגנו את ניגון הנ"ל וכולם שהיו אותם שנים ב770 יכולים להעיד ע"ז אשמח מאד לתשובה בהירה!!!!
  י''ג ניסן ס''ו 13:01

נשיאי הדור - רבותינו נשיאנו

לאליהו: נשיאי הדור (בשמונה דורות האחרונים ובדורנו - דור התשיעי) היו רבותיני נשיאנו נשיאי החסידות הכללית וחסידות חב"ד (הבעל-שם-טוב, הרב המגיד, אדמה"ז, אדמהאמ"צ, אדהצ"צ, המהר"ש, הרש"ב, הריי"ץ ובדורנו - הרבי שליט"א מלך המשיח), כמובא בשיחות הרבי שליט"א מלך המשיח. ובמילא, לא ייתכן שר' אלימלך מליזענסק היה הנשיא בדורו. מלבד זאת, ברגע שהצדיק נשיא הדור נפטר, כבר יכול להיות אצלו ענין של גניזה היות וכבר יש נשיא דור חדש ממלא מקומו. משא"כ בדורנו אנו שזה הדור האחרון של הגלות והראשון לגאולה, עובר נשיא הדור - הרבי שליט"א מלך המשיח - ללא הפסק כלל לחיים נצחיים של ימות המשיח. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
 אליהו המעצבן י''ג ניסן ס''ו 03:37

מי אמר שרבי אלימלך לא היה נשיא דורו?

 שניאור י''ג ניסן ס''ו 03:35

לסרוגגג

יש הרבה סיבות והוכחות אך אביא לך שלוש מהן:הרבי עודד שירת:יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד! והאדמו''ר הזקן כותב במאמרי אדמו''ר הזקן בנביאים ספר ישעיה (עמ' סט') דיבור המתחיל למרבה המשרה , שהפסוק דוד מלך ישראל וכו' נאמר על משיח בן דוד היות שחיי דוד שאולים מאדם הראשון ואין לו חיים נצחיים! (לדוד המלך). והאדמו''ר הרש''ב מבאר בתורת שלום שהמשיח יחיה חיים נצחיים בלי שום הפסק באמצע היות וגופו מזוכך
 סרוגגג י''ב ניסן ס''ו 14:31

בבקשה אם אתם יכולים לכתוב לי בהודעה אחת

בסיכום, למה אתם אומרים שהרבי חי...
  ז' ניסן ס''ו 13:23

רבי אלימלך מליזענסק - לא נשיא דורנו

צדיקים אחרים שנפטרו במשך הדורות (כמו ר' אלימלך מליזענסק) לא חיים באופן שנשמתם בתוך גופם הגשמי ובלי שינוי דגניזה (למעט יעקב אבינו שעל אף השינוי דגניזה שקיים אצלו - חי כנשמה בגוף גשמי). משא"כ הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים כנשמה בגוף גשמי בדיוק כפי שהיה כל הזמן, ללא שום שינוי, מאחר והוא המלך המשיח והוא נשיא דורנו, כפשוט. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
 אליהו הנביא ז' ניסן ס''ו 01:47

לישראליק

אם ההוכחה שלך אפשר להגיד שרבי אלימלך מליזנסק חי והוא לא כבצדיקים אחרים שנפטרו
 שניאור בריכטא ו' ניסן ס''ו 11:23

פשוט מאוד

הרבי עודד פסקי דין שהוא משיח ועודד יחי.ולמי שאומר שהרבי התכוון לריי''ץ ביחי-כשאנשים אמרו לרבי:הרבי יברך אותי וכו' אז הרבי ענה למה שהאנשים כינו 'הרבי' אז ביחי הרבי התכוון לעצמו ובקיצור-הרבי משיח.ואם הרמב''ם אומר בהלכות מלכים שאדם כזה אם הוא נפטר אז הוא אינו משיח אז ברור שהרבי שליט''א מלך המשיח לא נפטר את ההוכחה המגניבה הזאת אפשר להגיד לכל אחד
 שניאור בריכטא כ''ח אדר ס''ו 00:54

למשיח נאו

תסתכל בספר ''יחי המלך המשיח'' של הרב וולפא בעמוד קל'ב (לא הספר ''יחי המלך'') זה ענין נצחיות המשיח
  כ''ז אדר ס''ו 17:08

להוסיף

מן הראוי להוסיף ש-לא כבצדיקים אחרים שנפטרו - הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים כפשוטו ממש ואין שום ענין של "קברי צדיקים" וכו' חס ושלום רח"ל. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!
 אפי כ''ז אדר ס''ו 16:53

בפשטות הרבי מלך המשיח

ראשית עליך להסביר שיש הבדל מהותי בין צדיק לאליל, מפני שכל מטרתו של האליל היא לנתק מאלוקים וליצור מציאות נפרדת ואילו מטרתו של צדיק היא לחבר לאלוקים כדוגמא לכך ספר על משה רבנו, על דויד המלך , וכו' שכל מטרתם היא לחבר אותנו להקב"ה. כזה הוא הרבי "שלנו " ולכן כל תואר שלא נאמר עליו לא יהפוך אותו לאליל מכח זה שהוא בטל לחלוטין לאלוקות. בנוגע לתואר "מלך המשיח חי וקיים" וכו' וכדו' נתן להסביר שמכיוון שהצדיק בטל לחלוטין לאלוקות לא שייך בו עניין של מיטה ולכן הולכים להתפלל על קברי צדיק שאם לא כן הרי שעוברים על איסור מפורש בשו"ע-"דורש אל המתים" כדוגמא לכך ספר על רבי יהודה הנשיא ועל אליהו הנביא שחזרו לעוה"ז גם לאחר "מיתתם" כך זה לגבי כל צדיק ועל אחת כמה וכמה לגבי הרבי שהוא מלך המשיח על סמך הסימנים שנתן הרמב"ם, ומה שנשאר זה לחכות להתגלות המיידיתNOW!
 משיח נאו כ''ז אדר ס''ו 12:30

תודה על התשובה

אותי זה מספק אך זה לא ממש מספק אנשים שלא ממש מבינים ברבי במשיח ובכל זה. אם יש תשובות יותר מפורטות אשמח מאוד. בתודה מראש.
 שניאור י''ז אדר ס''ו 08:20

ההוכחות

הרבי העיד על עצמו שהוא משיח,והרבי עודד פסקי-דין שהוא המשיח. לשאלה אם הרבי שליט''א חי-הרש''ב אומר ב''תורת שלום'' (לא זוכר איפה)( שמי שיהיה מזוכך עד הגאולה לא ימות לפני הגאולה (כפי שמפורסם ימותו לפני הגאולה כדי לקיים את הפסוק ''ואל עפר תשוב'') עכשיו אני מצטט מילה במילה עם מה שהוא אמר:אבל המשיח שגופו מזוכך ביותר יחיה חיים נצחיים בלי שום הפסק באמצע!.והאדמו''ר הזקן מבאר שהפסוק ''דוד מלך ישראל חי וקים מדובר על המשיח היות ודוד המלך חי משבעים שנה שהשאיל לו אדם הראשון